Valamar trail 73km 2015

Po tem ko smo lani preživeli res prekrasen vikend v sklopu Valamar traila, letos ni bila težka odločitev, da zadevo ponovimo. Za razliko od lani se nam je tokrat obetal bolj deževen vikend. Vseeno sem upal, da nekega močnega dežja ne bo. Plan je bil tudi tokrat sledeč: moški čez dan tečemo, ženske in otroci pa se družijo in uživajo.

Ko sem malo preletel startno listo sem videl, da so prisotni praktično vsi tekaški znanci, kar je obetalo dober žur, tako za nastopajoče, kot za navijače.

Tokrat smo bivali v hotelu Miramar (alias Muca Maca 3), kjer so poskrbeli, da smo dobili zajtrk že ob 6 h zjutraj. Pa še cena je bila zelo ugodna.

Kot je bilo obljubljeno smo se v soboto zbudili v turobno jutro. Vstal sem ob 5:30 h ter začel pakirati nahrbtnik. Ob 6 h smo se z Janijem, Matejem in Borisom dogovorili  za zajtrk. Ravno smo debatirali o vremenu, počutju in kako je kdo to noč spal, ko se je odprlo nebo in začelo je deževati. Ko smo kasneje hodili proti startu pa je že deževalo kot iz škafa in po cesti so tekli potočki. To ne bo dobro sem si mislil.

Malo pred startom smo izvedeli, da je le ta prestavljen za 30 minut in da se bi naj vreme izboljšalo, kar se je kasneje izkazalo, kot zelo dobra odločitev. Poslovil sem se od mojih punc, ki so odhitele k zajtrku, mi pa smo se počasi odpravili na startno črto. Ker je še vedno deževalo sem se odločil startati z vetrovko.

Čez promenado Rabca smo začeli v solidnem tempu, vsaj tako sem si mislil, ko je kar naenkrat priletel mimo Jani. Imel sem občutek, da stojim na mestu :). Tako smo z Matejem in Janijem skupaj nadaljevali do vzpona proti Labinu. Na tem vzponu sem lani napravil napako in napadel na polno, nato sem do cilja plačeval davek tej neumnosti. Tokrat sem se ga lotil bolj preudarno a vseeno poizkušal čim več teči. Za razliko od lani, ko je bilo toplo vreme in suha podlaga, nam je tokrat vzpon ponudil povsem drugačno podobo s spolzkimi skalami in mostički ter blatnimi singlcami. Z Matejem sva na tem vzponu prehitela kar nekaj tekačev, a Ajde Radinja se vseeno nisva uspela otresti. Punca res leti, kapo dol. Na spustu proti obali naju prehiti Matej Hribar, vendar je moral malo kasneje na zalivanje borovcev 🙂 in sva ga ujela. Skupaj smo nadaljevali vse do vzpona proti prvi kontrolni točki Bartići (20 km), vsak v svojem tempu smo se lotili strmine, ki tukaj kar noče popustiti.

Od kontrolne točke naprej sva z Matejem nadaljevala sama. Bolj ko sva se bližala najjužnejši točki trase bolj se je jasnilo in kar na enkrat je bilo brez oblačka. Posledično je postalo soparno in potrebno se je bilo nalivati s tekočino. Nekje vmes naju je na spustu prehitel en tekač, ki ga kasneje nisva več videla, tudi v cilj je prišel 1 h za mano, kaj se mu je pripetilo ne vem. Na vzponu proti vasici Skitača sva dohitela Renata Lešnika, skupaj smo nadaljevali do Crne punte (36 km). Sopara je postajala neznosna… Jaz cepec sem si pred startom še zmasiral noge z grelno kremo, ker sem predvideval, da bo deževalo. Sedaj so me na soncu noge kar pošteno pekle. Idilična vasica Skitača bi mi verjetno po treh dosedanjih obiskih že prirasla k srcu, če tu ne bi bila Crna punta. Spust do nje je strm, trasa pa polna kamenja. Prvič sem se do nje spuščal na prvi izvedbi 100 Milja Istre. Bila je noč, z Janijem sva imela za sabo 160 km in prazne batarije v naglavnih lučkah. Bilo je….”crno” :). Drugič sem se do nje spuščal lani na Valamar trailu. Bilo je neznosno vroče, sonce je hkrati sijalo name in se odbijalo od morja. Idealni pogoji za sončno elektrarno :). Crna punta je hkrati najjužnejša točka in približno polovica trase. Iz nje je sledil vzpon do vasice Brovinje in od tam strm vzpon po melišču nazaj na vrh planote.

Od tu naprej sem nadaljeval sam in ko si sam je vse odvisno od tebe, tudi nekega občutka nimaš ali si hiter ali ne. No in se je zgodilo, padla je koncentracija, oglasila se je prebava, zavil sem v grmovje, se vrnil nazaj na potko in nadaljeval po najbolj uhojeni poti. Občutil sem neko praznino in razmišljal ali naj srknem gel, ko sem prispel do široke makadamske ceste. Hm, od lani se te ceste nisem spomnil, začel sem iskati zastavice, trakce in ostale oznake trase. Nisem jih našel :(. Začel sem se vračati, ko po nekaj 100 metrih nisem videl zastavic sem se zavedal, da sem skrenil bolj, kot sem prvotno mislil. Ker sem vedel, da so bili vsi odcepi prej levi sem po prvi potki krenil v to smer. Tekel sem kolikor je telo dalo, zanimivo pri tem je bilo, da kar naenkrat nisem več čutil potrebe po gelu, adrenalin je očitno napravil svoje. Po cca. 500 m sem prispel do travnika, kjer sem na obrobju opazil zastavice. Misli so se potem pripetljaju zbistrile in nadaljeval sem brez večjih zapletov. Na kontrolni točki Bartići sem dolil tekočine in nadaljeval po prijetnih singlcah do Labina.

V Labinu sem naletel na polno obložene mize, če bi imel čas bi si ob tej pogostitvi privoščil eno pivo in užival ob razgledih iz mogočnega obzidja tega mesta. Od Labina naprej sem začel srečevati tekmovalce iz krajših tras, kar mi je ustrezalo, saj ni bilo več tako monotono, hkrati pa sem imel stalno nek cilj, ki sem ga lahko lovil.

Sledil je še hrib Standar, kjer sem lani doživljal krizo in so me napadali krči :). Tokrat sem ga skoraj v celoti pretekel in se začel hitro spuščati proti Rabcu, saj se je kazala možnost, da pritečem v cilj pod 8 h. Tik pred ciljem sta me zavedla dva tekača, tako da sem napravil še par dodatnih metrov. Čas, po moji uri je bil 7:59:50, po organizatorjevi pa še nekaj manj, je zadostoval za 3 mesto.

Slovenci smo nasploh razturali in zasedli večino stopničk. Čestitke vsem.

Reztultati

Galerija slik

Sled

Sledilo je druženje, debatiranje in podoživljanje dogodkov še dolgo v noč.

Vesel sem, da se na takih dogodkih srečamo s prijatelji, da je zraven cela družina, da se družimo in ima od tega vsak nekaj. Kaj naj še rečem drugega, kot da je organizator poskrbel za popoln dogodek, vreme za nenačrtovan pozitiven preobrat in družba za nepozaben vikend.

Se vidimo naslednje leto.