Treking po Logarski dolini

Zadnjo avgustovsko soboto je bil zopet čas za treking, tokrat prvič v Logarski dolini. Obetalo se je lepo sončno vreme z ne previsokimi temperaturami. Zaradi lažje koordinacije smo se z družino v Logarsko odpravili v petek popoldne in prenočili v prelepem ambientu Kmečke hiše Ojstrica.

Zjutraj se peš odpravim do Doma planincev, kjer je bil ob 9:00 tudi start, spijem kavico ter si v miru pripravim opremo. Srečam nekaj znanih fac, prispejo še preostali Martinčki (Katja, Rok in Anže) in že je na vrsti opis proge in opozorila s strani organizatorja.  Tako sproščeno na startu že dolgo ni bilo. 3,2,1, GO… pa je šlo in to zelo hitro, prvi kilometri so bili razmeroma položni, na kar se je pri kmetiji Plesnik začelo zares, strmina kot se šika :). Kar hitro sta se v ospredje postavila Jan Dovč in Gregor Mlakar, nekaj časa jima še sledim, nato pa popustim saj me čaka še več kot 30KM, ona dva pa sta narekovala premočan tempo. Na Plesnikovi planini počakam Vidalija, ki je par metrov za mano in skupaj prečiva do Koče na Klemenči jami. Na vzponu proti Strelovcu naju dohiti še Tomaž Cankar in skupaj nadaljujemo do vrha in nato mimo KT6 v Hudi graben. Poberemo še KT7 in se spustimo do vhoda v Logarsko dolino, kjer se mimo Podbrežnika zopet začnemo vzpenjati do kmetije Klemenšek. Tudi tukaj je strmo kot v najhujših sanjah, pa še listje opravi svoje, da res ni dolgčas :D. Ravno ko prispemo do kmetije Klemenšek se Jan in Gregor odpravljata naprej, mi si napolnimo bidone, mehe in še sami nekaj popijemo, ko se odpravimo pogledam na uro in vidim, da je zaostanek cca 10 minut. Pri spustu proti markirani poti, ki vodi proti Matkovem kotu se ločimo, Tomaž se odloči za prečenje skozi gozd, Miha in jaz pa za cesto, ki vodi čez Pavličevo sedlo. Proti KT 10 se zopet srečamo in skupaj nadaljujemo čez res prelep greben Vranički keri do cilja. Zasedemo absolutno 3 mesto, za vodilnim smo zaostali za cca 24 minut.